IT : Information Technology

 
به چه دلیل خطوط مخابرات به دیجیتال تبدیل نمی شوند
نویسنده : P.N - ساعت ۱٠:٥٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/٢٥
 

 


1. به قدرت نرسیدن صنعت در منطقه ها

2 . خطوط حال  میتواند 4 خط تلفن را سرویس دهد

3 . هزینه بالا ( برداشتن خط فعلی و جایگزینی خط جدید )

4 . حجم تعداد مشترکین

5 . نویز در شبکه

6 . دریافت دیتا از مبدا به مقصد


 
 
دانلود کتاب PDF آموزش کامل ASP.NET
نویسنده : P.N - ساعت ۱٢:۳٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/٢٠
 

 





نام کتاب : آموزش جامع ASP.NET

نویسنده : عبدالله ناصری

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 95

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1.8 Mb

توضیحات : ASP.NET یکی از مهمترین و قوی ترین تکنولوژی های تولید صفحات داینامیک وب سمت سرویس دهنده ( Web Server ) است . ASP.NET ترکیبی از ASP ( زبان برنامه نویسی کلاسیک تحت وب مایکروسافت ) با تکنولوژی NET. ( چارچوب جدید معرفی شده توسط مایکروسافت برای تولید نسل جدیدی از نرم افزارها ) می باشد .منظور از سمت سرویس دهنده این است که تمامی کدهای نوشته شده برنامه نویس بر روی کامپیوتر سرور پردازش شده و نتایج آن به صورت HTML برای کاربری که در حال مرور صفحات ایجاد شده است ارسال می شود ، زبان هایی مثل ASP.NET ، PHP که از مهمترین زبان های برنامه نویسی وب به شمار می روند بر روی سرور پردازش شده و نتایج این پردازش به صورت HTML برای کاربر بر روی مرورگر وب فرستاده می شود . بر خلاف این دو زبان زبان هایی مثل HTML یا حتی Java Script تنها بر روی وب سرور نگهداری می شوند و در صورت اجرا شدن این گونه صفحات توسط کاربر به سمت کامپیوتر و مرورگر او ( Client ) فرستاده می شود و تمامی پردازش ها و اجرای این گونه صفحات بر روی کامپیوتر کاربر صورت می گیرد . در این گونه صفحات بر خلاف ASP.NET و PHP برنامه نوشته شده توسط برنامه نویس برای کاربر قابل مشاهده بوده و می تواند با ذخیره کردن آن این کدها را تغییر دهند. نکته مهم اینجاست که : اغلب افراد ASP.NET را یک زبان برنامه نویسی تصور می کنند ، درحالی که چنین نیست و تعریفی که برای ASP.NET می توان بیان کرد این است که : ASP.NET پلتفرمی است برای اجرای کدهای داینامیک در سرویس دهنده وب ، نه یک زبان برنامه نویسی ! در این کتاب، شما به طور کامل با زبان برنامه نویسی asp.net آشنا خوهید شد.


 
 
دانلود نرم افزار آموزش SQLServer 2000 و SQLServer 2008
نویسنده : P.N - ساعت ۱٢:۳۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/٢٠
 

 


  • دانلود نرم افزار آموزش SQLServer 2000 (حجم 62.9MB) دانلود مستقیم (تمامی بخشها)

  • دانلود نرم افزار آموزش SQLServer 2008 (حجم 86MB) دانلود مستقیم (تمامی بخشها)

  •  
     
    دانلود کتاب آموزشی ویندوز 2003 سرور
    نویسنده : P.N - ساعت ۱٢:۳٦ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/٢٠
     

    عنوان: کتاب Windows 2003 ُServer

    نوع فایل : PDF

    زبان : فارسی

    حجم فایل: 1900(کیلوبایت)

    تعداد صفحات:37

    برای دریافت فایل بر روی دکمه ***دانلود *** کلیک کنید. (مدیا فایر)

    برای دریافت فایل بر روی دکمه  *** دانلود *** کلیک کنید. (رپید شیر)

    پسورد فایل: www.aghazeh.com


     
     
    دانلود کتابها و جزوات و 100 تست سیستم عامل
    نویسنده : P.N - ساعت ۱٢:۳۳ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/٢٠
     

    کتاب سیستم عامل

    http://cnh86.persiangig.com/document/system%20amel.zip

    ***************************
    دانلود جزوه و 100 تست سیستم عامل پارسه

    دانلود جزوه مفاهیم سیستم عامل ( موسسه آموزش عالی پارسه ) - حجم 3.3 mb

    دانلود جزوه 100 تست سیستم عامل ( موسسه آموزش عالی پارسه ) - حجم 1.7 mb



     
     
    قدرت IT در فدراسیون‌های ورزشی
    نویسنده : P.N - ساعت ۱۱:٠٤ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱٩
     



    در هر یک از رشته‌هایی که به‌نوعی با انسان‌ها سروکار دارند، شاخه‌ای به‌عنوان مدیریت آن رشته هم وجود دارد که نه از جزئیات بلکه به مقداری که لازم است از رشته‌های مرتبط با خود آگاهی دارد. رشته‌های مربوط به علوم تربیتی و رفتاری نیز از این قاعده جدا نیستند.

    یکی از قدیمی‌ترین ورزش‌های جهان همین ورزش زورخانه‌ای خودمان است که تقریبا همه آن را دیده‌ایم یا دست‌کم درباره آن چیزهایی شنیده‌ایم. یکی از ارکان این ورزش «مرشد» است که نقش رهبری گروه را ایفا می‌کند. امروزه چنین نقشی را در دانشگاه‌ها به‌عنوان رشته «مدیریت ورزشی» تدریس می‌کنند و ناگفته پیداست فناوری اطلاعات، مدیریت کلاسیک را به مدیریت نوین کشانیده و جای مرشد در زورخانه را به پایگاه مدیریت اطلاعاتی سازمان تبدیل کرده است.

    عناصر مدیریت ورزشی

    برای شناخت تاثیرات فناوری اطلاعات بر این محیط بهتر است ابتدا اجزای اصلی این طیف را بشناسیم تا بدانیم دقیقا چه چیزی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت؟

    نکته: موارد یاد شده تنها عناصر اصلی در یک نگاه ساده به مدیریت تخصصی ورزش است.

    یکم: مدیریت مجموعه‌های ورزشی یکی از عناصر اصلی مدیریت ورزشی است که به‌نوعی با بسیاری از تخصص‌ها و نیازهای آنان در ارتباط است. مدیر باید اطلاعات مجموعه‌های مختلف را در اختیار داشته باشد تا بتواند منابع را به‌صورت درست تقسیم کند. هرچه سرعت گردش اطلاعات و میزان درستی آنها بیشتر باشد مدیریت موثرتر خواهد بود.

    دوم: مدیریت تخصصی ورزشی که بیشتر جوانب فنی شاخه‌های گوناگون را در نظر دارد، باعث می‌شود شخصی به‌عنوان مدیر، تمام امور فنی، پشتیبانی، برنامه‌ریزی، هماهنگی و رفاهی را به‌صورت متمرکز مدیریت کند. اطلاعات در لحظه می‌تواند به این مدیر برای هدایت و سازماندهی کارها کمک زیادی کند.

    سوم: بازاریابی ورزشی: هزینه‌های بالای ورزش‌های تخصصی و نیمه‌تخصصی و همچنین نیاز این نوع فعالیت‌ها به داشتن توجیه اقتصادی باعث می‌شود تا موضوع بازاریابی تخصصی ورزشی اهمیت پیدا کند. این حرفه با ایجاد ارتباط میان بنگاه اقتصادی و نهاد ورزشی تعامل اقتصادی ایجاد می‌کند. لزوم داشتن اطلاعات صحیح از وضعیت محصولات ورزشی و بازار، اهمیت اقتصادی سیستم‌های اطلاع‌رسانی را پررنگ می‌کند.

    چهارم: تبلیغات ورزشی نیز یکی دیگر از زمینه‌های مدیریت ورزشی است که بیشتر به شاخه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی گرایش دارد. دسترسی به ابزار اطلاع‌رسانی تخصصی که با ساختاری مناسب بتواند سیاست‌های کلی رشته‌های ورزشی را اعمال کند، در اینجا مورد توجه خواهد بود.

    عامل قدرت

    از گذشته دور، در فرهنگ و ادبیات ما برداشتن دانایی و دانش به‌عنوان عاملی برای قدرت توصیه شده اما به هر حال در بیشتر دنیای روزگار قدیم پول تنها منبع قدرت محسوب می‌شد. شعاری که از چندی پیش مطرح شده نماد قدرت در عصر حاضر است. این شعار می‌گوید: «Knowledge is power» یعنی دانش توانایی است!

    قدرتی که از دانش ناشی می‌شود، امروزه به پایگاه‌های داده‌ای وابسته است که با طبقه‌بندی اطلاعات آنها را قابل جستجو و ارزیابی می‌کند. این ذخیره‌سازی تنها در کنار هم چیدن اطلاعات نیست بلکه فراهم کردن بستری برای ایجاد ارتباط میان آنهاست. انواع سیستم‌های پایگاه داده‌ای (Database Systems) ساختارهای مستقل و یگانه‌ای هستند که اطلاعات را مستقل از کاربر ذخیره می‌کنند و کاربر بدون این که از مکان این داده‌ها آگاه باشد، می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

    عامل قدرت در ورزش

    حالا باید دید این عوامل قدرت در ورزش چه تاثیر و جایگاهی دارند؟

    تا چند سال پیش اگر می‌خواستید به ورزشگاهی بروید، پیش از ورود به آنجا از جایی که قرار بود بنشینید و بازی را تماشا کنید یا سایر اطلاعات و اخبار بازی چیزی نمی‌دانستید، اما امروزه به ‌سادگی با ایجاد یک پایگاه داده بر بستر وب می‌توان پیش از آغاز بازی عملیات ثبت‌نام و فروش بلیت را از قبل انجام داد و به هر کسی دقیقا گفت کجای ورزشگاه می‌خواهد یا می‌تواند حضور داشته باشد.

    در کنار این کار می‌توان اطلاعات مربوط به یک بازی مانند زمان و مکان برگزاری، داوران، تعداد شرکت‌کنندگان یا امکانات موجود در ورزشگاه را به‌سادگی به همه اطلاع داد یا هنگام برگزاری بازی و پیش از آن اخبار را به تلفن همراه تماشاچیان فرستاد.

    پایگاه‌های داده که یکی از لایه‌های فناوری اطلاعات محسوب می‌شوند، می‌توانند سوابق کارهای انجام شده مثل بازی‌ها را در خود گردآوری کرده و دستاوردهای علمی و تحقیقی ورزشکاران، مربیان و متخصصان را در آنها ذخیره کنند. دستیابی به سوابق بازیکنان و حتی اماکن برگزاری می‌تواند تحلیل‌های ورزشی را به‌شکلی واضح دچار دگرگونی کند.

    قدرت منابع

    شکی نیست که پول امروز نیز مانند گذشته محرک و بازدارنده هر نوع فعالیتی از جمله ورزش حرفه‌ای است، اما بدون داشتن منابع اطلاعاتی قابل اطمینان نمی‌توان به سودی که باید رسید. توزیع منابع یکی دیگر از اصلی‌ترین کارکردهای اطلاعاتی حاضر است. اما دلیل قدرت پایگاه داده چیست؟

    پایگاه داده قدرت خود را از ارتباط منطقی یک سری جدول می‌گیرد و اگر پایگاه‌های داده در شبکه‌های محلی و جهانی به‌هم وصل شوند، مانند ظروف آبی هستند که آنها را به‌هم ارتباط داده باشیم و همه می‌توانند از اطلاعات دیگران استفاده کنند.

    حال تصور کنید که از اطلاعات درمانی ورزشکاران اروپا ظرف چند ساعت می‌توانید آگاه شوید، آیا این اطلاعات ارزشمند نیست؟

    با اشتراک منابع می‌توانی هدفی که پیشتر برای المپیک 2012 ذکر شد را بجوییم؛ یعنی استفاده کمتر از چاپگر و کاغذ در بازی‌های سال 2012 لندن با اشتراک چاپگرهایی در مکان‌های مختلف و به‌کارگیری اطلاع‌رسانی دیجیتال به‌جای کاغذی که می‌تواند تاثیر این موضوع را مشخص کند.

    منابع اطلاعاتی داخل میدان مسابقه نیز به‌طور محسوسی به ارتباط بازیکنان، داوران و ناظران کمک می‌کند. نمونه آن را هفته گذشته در سیستم تشخیص گل بیان کردیم.

    شبکه‌های اطلاع‌رسانی نیز از دیگر منابع قدرت در ورزش هستند. بر اساس آمار روزنامهUSAToday، 60درصد از 3 میلیون بازدیدکننده آنلاین این روزنامه تمایل دارند صفحات ورزشی را نیز ببینند.

    شبکه‌های آموزشی نیز می‌توانند بسیاری از هزینه‌های آموزشی اعضا و مدیران را برای مدیریت ارشد کاهش دهند. مثلا به‌جای این‌که یک کلاس مربیگری یا دوره‌های هفتگی و ماهانه در یک مکان خاص برگزار شود، بهتر است این دوره در خانه افراد باشد آن‌هم پای اینترنت. این روش مدیران را برای اطلاع‌رسانی خاص توانمند می‌سازد. برای بازیکنان گرانقیمت هم بهتر است در خانه بمانند تا خستگی ناشی از تردد به آنها تحمیل نگردد.

    شبکه‌های اطلاع‌رسانی در زمان نقل‌وانتقال بازیکنان نیز نقش اساسی دارند و اخبار را به‌سرعت منتشر می‌کنند.

    کالاهای ورزشی آنلاین

    نمونه بارز سود‌آوری فضای آنلاین برای تولیدکنندگان ورزشی و ورزشکاران را این‌گونه می‌توان تشریح کرد: یک راکت تنیس متوسط در شرکت تولیدکننده آمریکایی 32 دلار قیمت تمام‌شده دارد، همین راکت در سایت این شرکت 43 دلار فروخته می‌شود. حال اگر واسطه عمده بخواهد آن را بخرد 40 دلار می‌خرد و تا 160 دلار می‌فروشد. در تحقیقات دانشگاه ورزشی آمریکا آمده است: تجارت الکترونیکی می‌تواند تا 80 درصد کاهش قیمت ابزار ورزشی ایجاد کند.

    تجارت الکترونیکی نیازهای مدیران را با کمترین قیمت برآورده می‌کند و در اقتصاد مدیریتی این آغاز یک بازی برده است.

    موانع نفوذ فناوری اطلاعات در ورزش

    بعد فیزیکی و درک افراد دو مانع اساسی در این رابطه هستند. در بعد فیزیکی، گرانی فناوری و بالا بودن هزینه سرانه راه‌اندازی آنها مطرح است. در آمریکا 60 درصد افراد بزرگسال آنلاین هستند و این شامل کسانی است که می‌توانند هزینه خرید رایانه، اینترنت و... را بپردازند. این موضوع باعث ایجاد نوعی شکاف دیجیتالی شده که افراد فقیرتر را از اطلاعات دور نگه‌می‌دارد در حالی‌که برخی از ورزشکاران ممکن است از همین قشر ضعیف جامعه باشند. این موضوع باعث تفاوت در رشد افراد می‌شود.

    اما مشکل دیگری که در کشورهای رو به‌توسعه می‌توان دید، توان ادراکی مدیران از فناوری‌هایی مانند فناوری اطلاعات است. با نگاهی به سرفصل درس‌ها، منابع و خروجی درس‌های مدیریت ورزشی دانشگاه‌های کشور خودمان به‌راحتی می‌توان بوی کهنگی و فرسودگی این علوم را استشمام کرد. علوم و قواعدی در این مراکز تدریس می‌شود که بعید است در دنیای فناوری حتی خاطره‌ای از آنها باقی‌ مانده باشد. عدم‌آشنایی استادان این دانشگاه‌ها با وجوه واقعی و توانمندی‌های فناوری اطلاعات باعث شده تا این موضوع از کتاب‌ها و منابع درسی آنها دور بماند و دانشجویان هم جهتگیری خاصی به این سمت نداشته باشند.

    برای درک فاصله فعلی دانشگاه‌های کشور از ابعاد فناوری اطلاعات ورزشی می‌توانید منابع علمی و ترکیب‌بندی سایت المپیک 2012 را با دانشگاه‌های تربیت بدنی مقایسه کنید:

    http://www.london2012.com

    http://www.thesportjournal.org

    http://www.sportscad.com

    در هر حال فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند راهگشای مدیریت ورزشی باشد تا هزینه‌ها را کم، سرعت را زیاد و دقت را افزایش دهد.



     
     
    فناوری دیجیتال
    نویسنده : P.N - ساعت ۱۱:٠۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱٩
     

    روبات تک‌چرخ زن!

    فلسفه وجودی بسیاری از روبات‌ها مشخص است و می‌توان منتظر ورود آنها به‌ زندگی روزمره شد، اما فلسفه وجودی برخی دیگر چندان روشن نیست! مثلا همین روبات ژاپنی به‌نام دختر موراتا که روی یک تک‌چرخ حرکت می‌کند. شاید هدف از تولید این روبات، تنها نمایش توانایی پاهای این روبات برای چرخ‌سواری باشد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

     

     

    آیپادخوان‌حرفه‌ای!

    اگر به‌دنبال ویدئوهای گروه‌های محبوب خود بگردید، قطعا ویدئوهای زیادی از اجراهای زنده می‌یابید که تصویر فوق‌العاده‌ای دارند ولی صدای آنها مناسب نیست. برای بهتر شدن کیفیت صدا این میکروفن که مایکی نام گرفته و کیفیت استریو دارد، برای آیپاد طراحی شده است. قیمت این میکروفن فوق‌العاده 80 دلار است.

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    امپ‌های دیجیتال

    به‌نظر می‌رسد نسل جدید آمپلی‌فایرها در راه باشد، دانیل دی‌آگوستینو، یکی از موسسان شرکت Krell که ید طولایی در تولید آمپ‌ها دارد، با استفاده از فناوری دیجیتال، آمپی به‌اندازه یک کف دست ساخته‌ که می‌تواند 300وات خروجی واقعی صدا داشته باشد.

     

     

     

     

     

     

     

     


     

    نسل جدید تلویزیون‌ها

    شرکت Bose Technology، سراغ تلویزیون‌های سه‌بعدی HDTV 42 اینچی رفته که قابلیت خروجی صدای 1/5 دارند، اما این تلویزیون‌ها هیچ بلندگویی نداشته و صدا مستقیما از صفحه‌ تلویزیون پخش می‌شود. این موضوع کمی عجیب به‌نظر می‌رسد ولی فناوری هوشمندانه آنها و همچنین کنترل از راه‌دور با قابلیت لمسی از ویژگی‌های خوب این تلویزیون‌هاست.

     

     

     

     

     

     

     


     

    گالاپاگوس، دشمن اپل

    شرکت ژاپنی شارپ رقیب آیپد خود را که تبلتی است به نام گالاپاگوس، معرفی کرد. این دستگاه که نام عجیب و غریبی هم دارد، در دو اندازه 5/5 و 8/10 اینچی عرضه خواهد شد و قرار است برای خواندن متون الکترونیکی، فرمت خودش را ایجاد کند.

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    روبات پرنده

    گاهی اوقات اتفاقات پس از یک فاجعه به بدی همان اتفاق ناگوار اولیه از راه می‌رسند و دردسرهای بیشتری ایجاد می‌کنند. پروژه سوئیسی EPFL، تولید روباتی است که بتواند در محل حادثه پرواز کند. این روبات به‌عنوان یک شبکه ادهاک کار می‌کند و کسانی که در محل حادثه مشغول کارند، شبکه خواهند داشت.

     

     

     

     

     

     

     

     



    تبلت بلک‌بری می‌آید

    سرانجام سروکله تبلت بلک‌بری پیدا شد. پلی‌بوک از چند جهت رقیب اپل به‌شمار می‌آید، نخست این که هر دو گوشی تلفن همراه می‌فروشند و دوم این‌که قابلیت‌های پلی‌بوک کم از آیپد ندارد.

     

     

     

     

     

     

     



    نمایش زنده

    لایو‌ویو، نمایشگر کوچکی است که مثل ساعت به دست خود می‌بندید و به گوشی آندرویدی خود وصل می‌کنید. این نمایشگر به گوشی وصل می‌شود و همه اتفاقات موجود در گوشی را برایتان توضیح می‌دهد: چه کسی زنگ زده است، چند تا ایمیل دارید و ...؟


     
     
    دانلود کتاب آموزش کامل PHP
    نویسنده : P.N - ساعت ٦:۳٠ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     



    نسخه: pdf

    موضوع کتاب:  آموزش کامل PHP

    اندازه فایل: 1.45 مگابایت

    زبان ebook: فارسی

    پسورد کتاب: www.takbook.com

     





     
     
    آشنایی با زبان برنامه نویسی C++
    نویسنده : P.N - ساعت ٦:٢۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

    ردیف نام کتاب توضیحات دانلود کتاب موضوع حجم دریافت
    1 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 1 دانیال خشابی کامپیوتر
    226 kb دانلود
    2 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 2 دانیال خشابی کامپیوتر 240 kb دانلود
    3 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 3 دانیال خشابی کامپیوتر 241 kb دانلود
    4 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 4 دانیال خشابی کامپیوتر 168 kb دانلود
    5 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 5 دانیال خشابی کامپیوتر 200 kb دانلود
    6 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 6 دانیال خشابی کامپیوتر 171 kb دانلود
    7 آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - 7 دانیال خشابی کامپیوتر 135 kb دانلود

     
     
    دانلود کتاب ساختمان داده ها و الگوریتم ها (تالیف جعفر تنها و ناصر آیت)
    نویسنده : P.N - ساعت ٦:٢٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

    دانلود کتاب ساختمان داده ها و الگوریتم ها

    (تالیف جعفر تنها و ناصر آیت)

    فرمت : pdf

    تعداد صفحات: 43

    حجم : 1.25 مگابایت


    Download
    لینک کمکی


     
     
    لیست اساتید گروه IT
    نویسنده : P.N - ساعت ٤:۱٦ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     
    درس
    استاد
    اخلاق اسلامی
    آقایی سلیمی فر
    آمار ، احتمالات
    آقایی ملامصطفی
    آز - سیستم عامل
    آقایی رضاپوری
    زبان برنامه نویسی وب
    آقایی رضاپوری
    سیستم عامل
    آقایی مرادی
    ساختمان داده ها
    آقایی عزیزی
    آشنایی با مبانی امنیت شبکه
    آقایی ستایش
    مهندسی اینترنت
    آقایی زروان



     
     
    برقراری ارتباط موبایل و لپ تاپ
    نویسنده : P.N - ساعت ۳:٠٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

    با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید و به تماس‌هایتان جواب دهید !

    تصور کنید در حال کار با لپ‌تاپتان هستید و تلفن همراه‌تان زنگ می‌خورد . مجبورید دست از کار با کامپیوتر بکشید و با تلفن‌تان صحبت کنید .

    اما احتمالا خبر ندارید که در ویندوز۷ می‌توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن‌ها پاسخ دهید !

    برای این کار شما تنها نیاز به یک رایانه دارید که دارای بلوتوث باشد.

    با انجام تنظیمات کوچکی در ویندوز ۷ می‌توانید از میکروفون و اسپیکر لپ‌تاپتان (یا کامپیوتر شخصی) به جای هندسفری موبایل استفاده کنید .

    در این حالت گوشی شما زنگ میخورد و همان طور که در حال کار با کامپیوتر هستید و بدون اینکه دست به تلفن همراهتان بزنید با استفاده از رایانه‌تان به تماس‌ها پاسخ می‌دهید و با دوستانتان صحبت می‌کنید . تلفن همراه‌تان هم میتونه ۱۰ها متر دورتر از رایانه‌تان باشد …

     

    در این حالت صدای طرف مقابل ، از اسپیکر‌های رایانه و صدای شما هم از طریق میکروفون لپ‌تاپتان به گوش طرف مقابل می‌رسد .

    برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:
    -  بلوتوث تلفن همراه و کامپیوترتان را روشن کنید.

    - در کادر جستجوی منوی Start ویندوز ۷ ، کلمه Bluetooth را تایپ کرده و آیکون آن را اجرا کنید .

    -  بر روی Add Device کلیک کنید . منتظر بمانید تا بلوتوث رایانه گوشی شما را پیدا کند .

    - مراحل را جهت نصب ادامه دهید و پیام های دریافت شده در رایانه و تلفن همراه را تایید کنید .

    خوب حالا همه چی آماده است .

    بر روی آیکونی که مربوط به گوشی شماست دو بار کلیک کنید .

    خوب کار تمام است .

    فکر کنم مابقی ماجرا دیگه مشخصه .

    از همین بخش میتوانید :

    ۱-با کلیک بر روی اولین دکمه Connect میتونید از GPRS روی گوشی‌تان بر روی کامپیوتر استفاده کنید . (مناسب برای نوت‌بوک‌ها -در این صورت حتی در سفر هم میتونید از اینترنت در لپ‌تتان استفاده کنید و مثلا در جی‌تاک آنلاین باشید)

    ۲- با تایپ هر شماره‌ای در کامپیوتر و فشردن دکمه Call میتونید تماس بگیرید .

    ۳- با کلیک بر روی سومین دکمه میتوانید ، یک موزیک را در تلفن همراه‌تان پخش کنید و صدای آن ، به جای پخش از گوشی ، از اسپیکر رایانه‌تان پخش خواهد شد !

    ۴- و بالاخره با کلیک بر روی آخرین دکمه اسپیکر و میکروفون رایانه ‌تان تبدیل به یک هندسفری بلوتوث میشه که به صورت اتوماتیک پس از اولین زنگ به گوشی ، ارتباط تلفنی برقرار شده و می توانید با دوستان از طریق میکروفون کامپیوتر صحبت کنید و صدای دوستتان را هم از اسپیکر رایانه بشنوید . استفاده از این قابلیت خصوصا در نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌ها به دلیل همراه داشتن میکروفن و اسپیکر داخلی شدیدا توصیه میشود و میتوانید به آسانی همچنان که به کار با رایانه شخصی تان مشغولید به تماس های تلفنی هم پاسخ دهید .


     
     
    آموزش جلوگیری از هدر رفتن شارژ باتری موبایل
    نویسنده : P.N - ساعت ۳:٠۳ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

    حال حاظر یکی از مشکلات بزرگ دارندگان موبایل تمام شدن شارژ گوشی آنهاست.روش های جلوگیری از هدر رفتن شارژ گوشی موبایل را برای شما قرار داده ایم.

    ترفند موبایل

     

    برای اینکه باتری دیرتر خالی شود، نکات زیر را در نظر بگیرید؛ ۱- اگر از بلوتوث استفاده نمیکنید، آن را خاموش کنید. بلوتوث خود به تنهایی باتری زیادی مصرف میکند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و… از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را خاموش نمایید. ۲- نور صفحه نمایش خود را کم کنید. بعضی از گوشیها به طور خودکار نور صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از گوشیها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد. ۳- از عکسهای متحرک استفاده نکنید. محافظ های صفحه نمایش و عکسهای متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر میکنند. ۴- زنگ موبایل خود را تنظیم کنید زیرا زنگ با صدای بلند، به همراه لرزش، انرژی زیادی مصرف میکند که باعث میشود باتری زودتر خالی شود. ۵- باتری خود را بشناسید. بعضی از گوشیها باتریهای لیتیومی دارند و برخی باتریهای نیکلی. در مورد باتری های نیکلی، قبل از اولین بار استفاده باید گوشی خود را تا ۱۰ ساعت شارژ کنید تا تمام ظرفیت باتری قابل استفاده شود، اما درباره باتری‌های لیتیومی تنها تا زمانی که اعلام میکند باتری شارژ شده است کافی است. باتریهای نیکلی بعد از مدتی استفاده از آن و شارژ مجدد، نیاز به تخلیه کامل باتری دارد چون در غیر این صورت زود خراب می‌شود ولی باتریهای لیتیومی این مشکل را ندارند. این باتریها را هر موقع که لازم بود شارژ کنید و لازم نیست صبرکنید تا شارژ آن کاملا تخلیه شود. ۶- باتری را خنک نگهدارید و جلوی نور آفتاب قرار ندهید. باتری‌های لیتیوم باتریهای لیتیومی در خود تجهیزات محافظت در برابر حرارت دارند که اگر مدت طولانی در شارژ باشند صدمه ‌ای به آنها وارد نمیشود. اما با این حال اگر باتریهای لیتیومی را بیش از یک هفته شارژ کنید یا اگر گوشی شما مرتب مقابل نور مستقیم آفتاب یا نزدیک‌ منبع گرمایی باشد، صدمه می‌بیند.


     
     
    تاثیر فناوری اطلاعات بر ورزش
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٥۸ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

    المپیک فناوری اطلاعات

    فناوری‌های ارتباطی زیرساخت‌هایی را در زندگی امروز به‌وجود آورده‌اند که دیگر از حاشیه‌پردازی‌های گذشته و طولانی شدن زمان تصمیم‌گیری‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها جلوگیری می‌کند. این زیرساخت‌های ارتباطی باعث افزایش بهره‌وری منابع و جریان‌سازی برای گردش اطلاعات برمبنای سیستم‌های اطلاعاتی می‌شوند و محصول نهایی نیز مبتنی بر فناوری اطلاعات خواهد بود.

    انسان در بسیاری موارد می‌کوشد از مشغله‌های روزانه جدا شده و به آرامش یا تمرکز روی مسائلی غیر از کار روزانه بپردازد که یکی از این موارد مشغول شدن به ورزش است. ورزش به‌دلیل ویژگی نشاط‌بخشی دارای طرفداران زیادی است. از سویی ورزش‌های گروهی دارای شرایط خاصی هستند که عده زیادی را در یک مکان جمع کرده و بر یک موضوع متمرکز می‌کند که همین تمرکز انسان‌ها و افکار آنها باعث می‌شود خودبه‌خود فناوری اطلاعات در آنجا ظاهر شده و شرایط را به سمت تسهیل بیشتر شرایط تغییر دهد.

    پیشینه ورزش در کشور ما نیز به اقوام آریایی بازمی‌گردد و دکتر گریشمن، باستان‌شناس فرانسوی درباره ورود آریا‌ییان هزار سال پیش از میلاد می‌گوید: «ورزش، تقویت قوای بدنی، مهارت در جنگ، سواری، تیراندازی و راهپیمایی از اصول متداول این مردم بوده ‌است و چنین قومی قطعا باید چالاک و سلحشور و بردبار و قوی‌اندام باشد (ویکی‌پدیا).»

    همان‌طور که هفته پیش گفتیم، فناوری اطلاعات به‌طور کلی در 3 لایه بر ورزش تاثیر می‌گذارد: لایه اول در تجهیزات، لایه دوم در بهبود حرکت‌ها و سالم‌سازی محیط و لایه سوم در مدیریت امور ورزشی.

    در حدود 10 سال پیش که برای اولین‌بار متخصصان ژاپنی توانستند با استفاده از سیستم تحلیل تصویر رایانه‌ای بازی فوتبال را مورد ارزیابی قرار دهند، ایده و کاربرد فناوری اطلاعات در رسته‌های این‌چنینی نمایان و عمومی شد. در آن سال این کار با برنامه‌ای مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی جاوا فراهم شد و هم‌اکنون نیز از همین زیرساخت به‌شکل دیگری استفاده می‌شود.

    سیستم‌های تحلیل تصویر نه‌تنها در زمین بازی، بلکه در آزمایشگاه‌های ورزشی و حرکتی استفاده می‌شود. متخصصین آناتومی حرکتی، فیزیوتراپی و بدنسازی با نرم‌افزارهایی که حرکات فرد را شبیه‌سازی می‌کنند، می‌توانند معایب اندامی افراد را تشخیص دهند یا با مطالعه حرکات قهرمانان و نوابغ ورزشی به راز پیروزی آنها در اندام و نوع حرکت‌شان پی ببرند.

    سیستم‌های تحلیل تصویر در دسته‌هایی مانند Sports Motion و Medical Motion تقسیم‌بندی و تولید می‌شوند و خود آنها دارای نمونه‌ها و نسخه‌های مختلفی برای کاربردهای گوناگون هستند.

    زیرساخت

    بیشتر برنامه‌های آنالیز تصویر با دوربین‌ها و حسگرهای خاص کار می‌کنند، اما برخی از این برنامه‌ها مانند MotionPro مدعی است می‌تواند برای هر ورزشی و با هر دوربینی، خروجی تحلیلی ارائه کند که شامل سرعت‌های اجرای حرکات، زوایا و انحناهای موجود در تصاویر مقایسه‌ای باشد.

    در سیستم‌های مبتنی بر دوربین‌های خاص نقاط نورانی یا حرارتی یا مغناتیسی را روی اندام هدف ( بدنه موجود مورد مطالعه) قرار می‌دهند که دوربین بتواند این نقاط را شناسایی و با سرعت‌هایی حدود 1500 فریم در ثانیه ثبت کند. بر اساس جابه‌جایی همین نقاط شمای کلی از تصویر به‌دست می‌آید. البته این زیرساخت صرفا مخصوص انسان نیست و تقریبا هر موجود یا موجود متحرکی را می‌توان مورد تحلیل قرار داد.







    فناوری اطلاعات در المپیک

    پیش از این که چیزی بگوییم خودتان به سایت رسمی المپیک 2012 (

    london2012.com) سری بزنید تا امکانات و برنامه‌ها را ببینید. همان‌طور که گفتیم اجتماعات انسانی موجب تقاضای جریان اطلاعات می‌شود و فناوری اطلاعات همین‌جا وارد میدان خواهد شد.

    المپیک یکی از اصلی‌ترین رویدادهای ورزشی است که تعداد زیادی را دور هم جمع می‌کند، اما بسیاری به‌دلایلی از جمله فاصله جغرافیایی، هزینه یا زمان نامناسب نمی‌توانند در این جمع حضور یابند. درست همین‌جا فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند نقش یک تسهیل کننده را ایفا کند. در المپیک‌های پیشین موضوع اطلاع‌رسانی از طریق وب و خطوط دیتا داغ بود اما در المپیک آینده یعنی 2012 که در انگلیس برگزار می‌شود جنبه‌ها و جلوه‌های تازه‌ای از این فناوری را خواهیم دید.

    انگلستان به‌دلیل سیاست‌های فناوری خود سعی کرده زیرساخت فنی خود را به‌رخ دیگر کشورها بکشد و برای این کار از سال گذشته اطلاع‌رسانی درباره زیرساخت‌های این المپیک را آغاز کرده است. کمیته برگزاری این المپیک دارای یک تیم کاملا مجهز برای فناوری اطلاعات است که برنامه‌هایی از جمله پخش همگانی برنامه‌ها بر بستر وب را فراهم کرده است.

    اصولا تماشای یک مسابقه از تلویزیون صفحه گسترده با کیفیت بسیار بالا به‌صورت همزمان آن‌هم با فیلمبرداری حرفه‌ای از چندین زاویه بسیار دیدنی‌تر از یک جای دور در یک استادیوم شلوغ خواهد بود. در المپیک آینده تمام مسابقات با کیفیت HD در داخل انگلستان روی شبکه اینترنتی قابل دریافت است. این کار می‌تواند حجم قابل توجهی از ترددها را کاسته و از تراکم جمعیت در مبادی عبور و مرور کم کند تا نقل و انتقال در محل برگزاری راحت‌تر انجام شود.

    بازی‌خورها در المپیک

    به‌عقیده برخی از محققان علوم ورزشی بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند آمادگی ذهنی برای مقابله با شرایط را در فرد بالا ببرد. به همین دلیل بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند نقش همکار و مربی را برای ورزشکار ایفا کنند.

    کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک و پارالمپیک لندن که به اختصار LOCOG خوانده می‌شود برنامه‌ای برای تولید بازی‌های متناسب با این المپیک تدارک دیده است که اطلاعات کامل آن را می‌توانید از سایت المپیک دریافت کنید. این کار نیز می‌تواند ابعاد مجازی‌سازی و تولیدات دیجیتال را بسیار گسترش دهد. پیش‌بینی این کمیته حضور 70 هزار بازی‌ساز در این مسابقات است.

    المپیک سبز

    مسوولان برگزاری این المپیک سعی دارند المپیک 2012 را به کم‌زیان‌ترین رویداد ورزشی برای طبیعت تبدیل کنند. لذا تلاش زیادی برای کم شدن استفاده از رایانه‌ها که منبع برق آنها یکی از عوامل آلودگی شناخته شده است، انجام گرفته است.

    در این المپیک شبکه‌ای ویژه اطلاع‌رسانی المپیک افتتاح خواهد شد که بر اساس تمام قواعد دیجیتالی فعالیت خواهد کرد. بر اساس گفته‌ها و شواهد فعلی، المپیک 2012 لندن بیش از دوره‌های پیشین خدمات الکترونیکی و مجازی از راه دور در اختیار مفسران ورزشی قرار خواهد داد که به‌واسطه سیستم‌های اطلاعاتی نتایج لحظه به لحظه مسابقات و نیز اطلاعات ورزشکاران در اختیار مفسران قرار خواهد گرفت تا دیگر نیازی به حضور فیزیکی آنها در ورزشگاه یا استودیوهای خبری نباشد.

    شرکت مخابراتی (British Teleom (BTبرنامه خود برای اشتراک مخابراتی‌ـ‌ارتباطاتی بازی‌های المپیک 2012 لندن را ارائه داد که در آن از پروژه

    London 2012 نام برده شده است و برنامه‌های مختلفی برای ارائه خدمات ویژه روی موبایل خواهد داشت. شرکت Atos Origin نیز که تولید کننده محصولات رایانه‌ای سبز است، محصولات و خدمات خاصی را در این المپیک ارائه خواهد کرد. این برنامه‌ها پیش از المپیک حدود 20هزار ساعت آزمایش خواهند شد تا هیچ نوع خللی در کار پیش نیاید.

    المپیک بدون کاغذ

    بر اساس آمارها در جریان مسابقات المپیک پکن بیش از 50 میلیون کاغذ توسط چاپگرها به چاپ رسیده که قرار است در 2012 لندن این مقدار به حداقل برسد.







    خدمات پردازشی

    نرم‌افزارهای ورزشی نیز به‌طور کلی برای تمام رشته‌ها تهیه شده‌اند و مربیان و متخصصان در شاخه‌های مختلف از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند.

    خدماتی که گفته شد در ظاهر نوعی خدمات تفریحی است اما پشت پرده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی، پردازشی و مطالعاتی زیادی می‌توانند از این فرآیند بهره ببرند و همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشند.

    این کار بدون مدیریت فناوری اطلاعات ممکن نیست. از طرفی مدیریت اطلاعات در بخش‌های دیگر نیز مدیریت این رویداد و سایر وقایع ورزشی را کنترل می‌کنند، یعنی تاثیر در لایه آخر که همان لایه مدیریت است در ورزش، مدیریت مدرن ورزشی نام دارد و فناوری اطلاعات را به خدمت می‌گیرد تا بتواند بهتر، ارزان‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر بر امور ورزشی مدیریت کند.


    برای کسب اطلاعات بیشتر به‌سایت‌های زیر مراجعه کنید:

    http://www.zebris.de

    http://www.sportsmotion.com

    http://www.motionanalysis.com

    http://www.innovision-systems.com

    http://www.motionprosoftware.com


     
     
    فناوری دیجیتال
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٥٤ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

    ردازنده‌های قابل ارتقا

    اینتل به‌دنبال بازار جدیدی است که در آن، پردازنده‌های کامپیوترها قابل ارتقا باشند. در این نقشه جدید، می‌توان با پرداخت مبلغ و وارد کردن یک رمز، پردازنده را ارتقا داد. باید منتظر عملی‌شدن این طرح عجیب و غریب ماند و دید آیا چنین چیزی قابلیت پیاده‌سازی دارد یا نه؟

     

     

     

     

     

     

     


     

    مسیریاب برای نابینایان

    درست همانند دستگاه‌های GPS موجود در خودروها و تلفن‌های همراه که ترس ورود به مناطق ناشناخته را از ذهن پاک می‌کنند، این دستگاه 3‌بعدی جی‌پی‌اس بریل برای نابینایان طراحی شده است تا این‌گونه افراد نیز بتوانند به نقاط ناشناخته سفر کنند.

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    ویندوز برای تبلت؟ نه!

    بیشتر تبلت‌های امروزی بر مبنای سیستم‌های‌عامل تلفن‌های همراه مثل آندروید هستند و طوری طراحی شده‌اند که با صفحه‌های لمسی قابل استفاده باشند. اما بهتر است این موضوع در مورد تبلت‌های HP صحیح نباشد، چون ویندوز برای تبلت‌ها اصلا خوب جواب نمی‌دهد.

     

     

     

     

     

     


     

    روبات پیش‌خدمت

    فعالان در خط مقدم روباتیک، روبات جدید قابل شارژی اختراع کرده‌اند که می‌تواند نقش یک سرپیش‌خدمت را به‌خوبی بازی کند و با دریافت و تحلیل صدای شما، محصولات مختلف را از یخچال بیاورد. این روبات

    MKR-003 نام دارد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

     

    کاغذ دیواری تسویه‌‌کن

    در دنیای شلوغ و آلوده شهری، استفاده از تسویه‌کننده‌های هوا در منازل به ‌امری متداول بدل شده است. ولی چرا باید برای یک تسویه‌‌کننده هوا پول داد، وقتی کاغذهای دیواری خودشان هوا را تسویه می‌کنند؟ تصور این مساله تا مدتی پیش کاملا غیرممکن بود، اما واقعا این کاغذ دیواری‌ها این کار را انجام می‌دهند.

     

     

     

     


     

    اولین نرم‌افزار کیندل

    نخستین نرم‌افزار برای کتابخوان‌های الکترونیکی آمازون منتشر شد. کتابخوان‌های الکترونیکی که پیش‌ از این تنها یک منظور داشتند و آن هم خواندن کتاب بود، به‌نظر می‌رسد که در حال تغییر هستند. تنها ایراد این نرم‌افزار (که بازی اسکربل یا همان چیدمان واژگان است) این است که نمی‌توان با دیگران بازی کرد. گفتنی است این بازی بدون حضور دیگران لذت خاصی ندارد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    کارت‌های اعتباری نسل نو

    آیا از دزدیده شدن کارت‌های اعتباری خود هراسان هستید؟ نسل جدید کارت‌های اعتباری تا وقتی که کد مورد نظر را روی آنها وارد نکنید، اطلاعات شما را نمایش نخواهند داد.

     

     

     

     

     


    کتابخوان واقعی

    در بیشتر کتابخوان‌های الکترونیکی، تنها یک صفحه از کتاب قابل خواندن است و در مقایسه با کتاب‌های سنتی که در هر بار ورق زدن، دو صفحه را می‌توان خواند، این موضوع به ‌آدم حس غریبی می‌دهد. این کتابخوان 2 صفحه‌ای این مشکل را حل کرده و لذت خواندن متون روی کاغذ الکترونیکی را یک گام به‌سوی کتاب واقعی نزدیک‌تر کرده است.


     
     
    شروع کلاسهای فناوری اطلاعات ترم دوم
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٥٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

    شنبه مورخ 1389/07/10

    کلاسهای فناوری اطلاعات ترم دوم شروع شد .


     
     
    دانلود کتاب PDF مفاهیم پایه و مبانی فناوری اطلاعات ( IT )
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٤٧ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

     

    نام کتاب : مفاهیم پایه تکنولوژی اطلاعات

    نویسنده : رامین کاظمی کلجاهی

    ناشر : پارس بوک

    زبان کتاب : فارسی

    تعداد صفحه : 48

    قالب کتاب : PDF

    حجم فایل : 1.9 Mb

    توضیحات : در این کتاب شما با مفاهیم پایه ITو فناوری اطلاعات آشنا خواهید شد و اطلاعات بیشتری در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات کسب خواهید کرد.

    سرفصلهای این کتاب :

    • منظور از IT چیست ؟

    ICDL چیست و هدف اجرای آن

    • عناوین مورد بحت در ICDL

    • کامپیوتر چیست و تاریخچه ی آن

    • انواع کامپیوتر

    • ساختار کامپیوتر

    • اطلاعات رایانه ای

    • شبکه

    • ابزار های ورودی و خروجی

    • نرم افزار های رایانه ای

    • انواع برنامه های کامپیوتری

    • برنامه های مخرب و مبارزه با آنها

    • ایمنی کار با کامپیوتر


    لینک دانلود :

    http://dl.parsbook.org/server3/uploads/mabani-it-pdf.zip

     
     
    فناوری دیجیتال
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٤٦ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     

    تولید پوست مصنوعی برای ربات و انسان

    محققان دانشگاه استانفورد و برکلی پوست مصنوعی فوق حساس اختراع کرده‌اند که نشستن یک حشره روی آن را حس می‌کند. بعد از تکمیل این تحقیقات، از این پوست برای ربات‌ها و نقاط از دست رفته بدن انسان استفاده خواهد شد تا بیشتر از پوست‌های مصنوعی فعلی، حس واقعی داشته باشند. در حال حاضر این تیم تحقیقاتی در حال انتقال فرمان‌ها از این پوست به مغز هستند.

     

     

     

     

     

     

     


     

    خط‌‌کش‌های قرن 21

    خط‌کش‌های فعلی در مقایسه با این سیستم اندازه‌گیری الکترونیک کاملا قدیمی و از کار افتاده به‌نظر می‌رسند. مردم معمولا از دست‌هایشان برای اندازه‌گیری استفاده می‌کنند و با کمک این دستگاه می‌توانند اندازه دقیق یک چیز را در‌آورند! کافی است آن جسم را با دست لمس کرد.

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    نت‌بوک تبلت‌شو

    و حالا دل رقیب خود را برای اپل معرفی می‌کند. دل‌دو (Dell Duo) نت‌بوک/تبلتی است که با یک چرخش ساده از یک حالت به حالت دیگر در می‌آید و یکی از بهترین طراحی‌های سازه‌های دیجیتال است که تا به‌‌حال دیده‌ایم. این تبلت از ویندوز7 استفاده می‌کند و پردازنده دو هسته‌ای آن اینتل اتم است.

     

     

     

     

     

     

     


     

    شارژر فوق‌العاده لنووو

    خیلی‌ها شاید هوادار هاب‌های یو‌اس‌بی نباشند و حمل‌ونقل یک چیز اضافه‌تر برای‌شان کاملا دشوار باشد. برای همین لنووو راه‌حلی دارد که در عین سادگی فوق‌العاده است. خود شارژر لپ‌تاپ که مثل یک تکه آجر است، می‌تواند یک هاب یو‌اس‌بی باشد.

     

     

     

     

     

     

     


     

    خودروی خودشارژ

    بزرگ‌ترین مشکل خودروهای الکتریکی دنیا، شارژ آنهاست و برخلاف پرکردن باک بنزین، شارژ آنها ساعت‌ها طول می‌کشد. اما این ماشین از خود جاده برق می‌کشد و به هیچ اتصالی نیاز ندارد. شاید تنها مشکلش این است که برای یک نفر طراحی شده است.

     

     

     

     

     

     


     

    ربات جهنده

    این ربات کوچک توسط دانشگاه صنعتی توکیو درست شده و نام آن را جهنده هوایی گذاشته‌اند. این ربات 4 پا و 4 چرخ دارد که می‌تواند از طریق آنها، هم راه برود و هم بپرد. از این فناوری احتمالا برای نقاط صعب‌العبور استفاده خواهد شد.

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    ربات دستیار

    ربات

    PR2 بیش از یک سال تحت تحقیق و توسعه بوده و اکنون این ربات 400هزار دلاری می‌تواند برایتان نوشیدنی سرو کند، در استخر با کودکان‌تان بازی کند و دستیار شخصی‌تان باشد.  توانایی محاسبه دستیار گران‌قیمت شما از  8 سرور و 24گیگابایت رم و 2 ترابایت دیسک سخت تامین می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

    ویدئوپروژکتور برای موبایل

    گوشی‌های موبایل امروزه قابلیت‌های زیادی دارند، از اتصال پرسرعت

    3G گرفته تا فیلمبرداری با کیفیت HD. ولی پروژکتورها همواره در این گوشی‌ها به‌عنوان فناوری بعدی نام برده‌ شده‌اند. با تولید این پروژکتور بسیار کوچک، احتمالا از سال آینده با گوشی‌هایی برای مدیران روبه‌روخواهیم شد که برای نمایش اسلایدها به چیز دیگری نیاز ندارند.


     
     
    اطلاعیه *** برنامه درسی دورهای ترمی و بودمانی *** مهر 1389
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٤۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     


    دانشجویان گرامی برنامه کلاسی مهر ماه ۱۳۸۹ خود را از لینک های زیر دانلود کنید.

    حضور دانشجویان از شنبه سوم مهر ماه الزامی است و

    کلاس های درس تشکیل خواهد شد.


    رشته

    برنانه هفتگی

    نرم افزار پودمان ۴

    برنامه

    نرم افزار پودمان ۵

    برنامه

    IT  پودمان ۴

    برنامه

    IT  پودمان ۵

    برنامه

    IT  پودمان ۶

    برنامه

    مدیریت پودمان ۴

    برنامه

    مدیریت پودمان ۵

    برنامه

    حقوق

    برنامه

    IT ترمی

    برنامه

    معماری ترمی

    برنامه

    معماری پودمان ۳

    برنامه

    معماری پودمان ۴

    برنامه


     
     
    چهاردمین جلسه شورای آموزشی کمیسیون موارد خاص در واحد استان کردستان برگزار شد
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:٤۱ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     



    چهاردمین جلسه شورای آموزشی کمیسیون موارد خاص

    در مورخ 30/6/89 درواحد استان کردستان برگزار شد.

    در این جلسه به بررسی 4 پرونده تغییر رشته توأم

    با انتقالی مربوط به مراکز علمی کاربردی قوهقضاییه و سنندج (1)

    مورد ارزیابی وبررسی  قرار گرفت ، که در این بررسی با4 مورد موافقت شد .


     
     
    قابل توجه دانشجویان IT پودمان ۷ و دانشجویان مهمان که درس های پروژه و کارآموزی را
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:۳٩ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸
     

     


    قابل توجه دانشجویان IT پودمان ۷ و دانشجویان مهمان که درس های پروژه و کارآموزی را

    دارند آخرین مهلت تحویل دو درس پایان شهریور می باشد.


    <<برای دانلود صفحه اول پروژه اینجا کلیک کنید>>


     
     
    IT
    نویسنده : P.N - ساعت ٩:۳٧ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۱۸